Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Mε λες Τρομοκράτη...

Με λες Τρομοκράτη επειδή το χρώμα μου είναι το κόκκινο και όχι το μαύρο. Επειδή μιλάω για την αισιοδοξία και την ελπίδα.Επειδή μου αρέσει η ζωή και όχι απλώς η επιβίωση. Επειδή μου αρέσει να διεκδικώ, να κατεβαίνω στο δρόμο και να δημιουργώ τις δικές μου συνειδήσεις. Επειδή φωνάζω συνεχώς για αλληλεγγύη. Επειδή εναντιώνομαι σε αυτή την εποχή, επειδή δεν μου αρέσει να μιλάω για συμβιβασμούς και επειδή τα ιδανικά μου και τα θέλω μου δε πρόκειται να συμβαδίσουν ποτέ με τα δικά σου. Ναι,με αποκαλείς έτσι επειδή θέλω να έχω το δικαίωμα της ελεύθερης σκέψης και βούλησης, επειδή έχω φαντασία και επειδή ποτέ δεν μου άρεσε η λοβοτομημένη κοινωνία που ζω. Επειδή σέβομαι το διαφορετικό, επειδή όπου σταθώ και όπου βρεθώ θα μιλήσω ανοιχτά για τις λεσβίες, τους ομοφυλόφιλους, τις οροθετικές γυναίκες καθώς και τα άτομα εκείνα που βιώνουν καθημερινά τον κοινωνικό αποκλεισμό. Επειδή μισώ την ομοφοβία και τον φασισμό της εποχής μου.
 Με λες Τρομοκράτη επειδή μου αρέσουν οι καταραμένοι ποιητές της πλατείας. Επειδή πηγαίνω στα Εξάρχεια.Επειδή αγάπησα εκείνο το σύνθημα σε τοίχο" Kάνε φίλο το μυαλό σου, πριν γίνει εχθρός σου."Επειδή τις νύχτες δε μπορώ να κοιμηθώ γιατί φέρνω στο νου μου εκείνους που δεν είναι πιά μαζί μας, ίσως δεν άντεξαν, ίσως λύγισαν, ίσως δεν ήταν για εδώ, ίσως...Ναι, με λες Τρομοκράτη επειδή ποτέ δε μου άρεσαν οι κοινωνικές νόρμες και τα πρότυπα που θες να μου επιβάλεις.
 Ξέρεις κάτι; Mη με αποκαλέις έτσι και μη με σταματάς. Ονειρεύομαι. Ζήσαμε σκυμμένοι αιώνες αδικίας, αιώνες μοναξιάς. Τώρα μη.Μη με σταματάς. Τώρα και εδώ για πάντα και παντού, ονειρεύομαι ελευθερία. Μέσα από του καθένα, την πανέμορφη ιδιαιτερότητα, να αποκτήσουμε του σύμπαντος την Αρμονία.

Καλή συνέχεια


Υγ: To κλείσιμο του κειμένου μου είναι από το ποίημα της Κατερίνας γώγου" Υπερασπίζομαι την Αναρχία".

2 σχόλια:

  1. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ,ΟΝΟΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΕΦΗ.ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ...ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΙΑ ΣΟΥ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλυτερα να με λενε τρομοκρατη παρα "νοικοκυραιο"!

    Ο μονος τρομοκρατης ειναι το κρατος, που οποιος παει να αλλαξει το συστημα του κοτσαρει αυτη την ταμπελα μονο και μονο για να τον περιθωροποιησουν οι συνανθρωποι του. Το κακο ειναι οτι το καταφερνει....

    Ο Ασιμος τα ειχε πει στο "Τρομοκρατες" αλλα ηταν τρελος και δεν του εδιναν σημασια!!

    Και τελικα ας μας πει ο σοφος λαος και ο σωστος ο νοικοκυρης, τρομοκρατια ειναι ο ενοπλος επαναστατικος αγωνας ή οι καθημερινες αυτοκτονιες των ανθρωπων που φτανουν στα ορια τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή